Kanárské ostrovy - Tenerife Kanárské ostrovy

• Doprava letecky

05:00 h

• Popis

Ostrov Tenerife neboli ostrov věčného jara je svou rozlohou největším ostrovem Kanárského souostroví, zabírá 2 034 km2 a po obvodu měří 269 km (650 000 obyvatel). Hlavním městem je už od 19. století Santa Cruz, které je zároveň velmi důležitým přístavem.

O Tenerife se často mluví jako o malém kontinetu. Ostrov má tvar trojúhelníku a díky oblastem s různými klimatickými podmínkami se na něm můžete setkat s různými rostlinami i zvířaty. Kde jinde v Atlantiku můžete během chvilky shlédnout plantáže banánů a zanedlouho potom se už koulovat v zasněžených horách?

Uprostřed Tenerife se nachází nejvyšší hora celého Španělska Pico del Teide. Tyčí se do výšky 3 718 m n.m. Horolezci považují její zdolání za velmi náročné, protože na vrchol vystupují téměř od hladiny moře. Hora je symbolem ostrova a můžete ji vidět z kteréhokoliv místa na Tenerife. Je to dodnes činná sopka. Dvěstě metrů pod vrchol vede lanová dráha.

Sever ostrova je vždy o něco chladnější a častěji zde prší, ale je neuvěřitelně zelený, plný banánových plantáží (hlavní zemědělský produkt ostrova), neustále kvetoucích stromů a keřů. Vánoce na Kanárských ostrovech jsou ve znamení květů vánočních hvězd, které rostou všude prakticky jako plevel.

Turistická sezóna na Tenerife nikdy nekončí. Vrcholí na Silvestra a v období karnevalu. V jejich velikosti drží Tenerife druhé místo na světě, hned po Riu de Janeiru. Podnebí je celý rok jarní, přes den se teplota pohybuje mezi 25 - 29 °C, noci jsou chladnější a delší. Na Tenerife tedy máte možnost strávit ideální léto s příznivými teplotami nebo zimu, během níž se zahřejete.

Playa de las Américas

Playa de las Américas se stala vyhledávaným místem dovolené pro milovníky slunce, provozovatele vodních sportů a milovníky nočního života a zábavy. V největším prázdninovém středisku na jihu ostrova můžete vést nerušený plážový život, neboť slunce tu svítí celý rok a prší zřídkakdy. Z přilehlého přístavu v Los Cristianos je dobré lodní spojení na Gomeru - zelenou perlu Kanárských ostrovů.

Los Cristianos

Letovisko Los Cristianos je se sousedícím letoviskem propojeno nábřežní kolonádou, a tak nepoznáte v které oblasti se právě nacházíte, přesto působí klidnější atmosférou. Centrum Los Cristianos s malými uličkami se nachází kolem přístaviště, odkud odplouvá trajekt na další Kanárské ostrovy La Gomera, El Hierro a La Psalma.

Pro mnohé návštěvníky se stává proto ostrov Tenerife neopakovatelným zážitkem a rádi a často se velká většina návštěvníků opět vrací zpět.

Navštívite také: Národní park Caňadas del Teide, zoologické zahrady Loro Parque a Parque las Águilas, Parque de Drágo nebo velbloudí safari a ponorku Yellow Submarine.

Nejnovější recenze Kanárské ostrovy - Tenerife

Celkem: 8,4 Hotel vhodný pro starší lidi, hledající relax u bazénu s jídlem a pitím téměř po celý den. Vhodné i pro rodinu s dětmi od 3 do 7let.

• 8,5 Ubytování
  • 9 Strava
  • 8 Okolí
  • 8 Cena

Celkové shrnutí
Hotel vhodný pro starší lidi, hledající relax u bazénu s jídlem a pitím téměř po celý den. Vhodné i pro rodinu s dětmi od 3 do 7let. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Zařízení pokojů poněkud zastaralé, potřebovali by vyměnit závěsy a matrace. Vše však čisté pečlivě uklízené.

Strava
Strava formou švédských stolů pestrá, dostatečný výběr.

Služby hotelu
Programy vhodné pro důchodce. Pro děti brouzdaliště a dětský koutek. Mhoho času jsme v hotelu netrávili a raději hledali krásy ostrova.

Pláž
Bazény hotelu perfektní, pláž malá, nevybavená.

Pavel Brzobohatý, 12.03.2020, Datum pobytu: 2.3. - 9.3.2020
Oblast: Kanárské ostrovy Kanárské ostrovy, Tenerife, Hotel: Club Hotel Riu Buena Vista

Byla tato recenze užitečná? Ano (2) Ne (0)

Celkem: 6,4 Protože jsem byla v Puertu počtvrté, věděla jsem, co od dovolené očekàvat a byla jsem naprosto spokojená. Městečko je velmi příjemné, s...

• 5 Ubytování
  • 7 Strava
  • 6 Cena

Celkové shrnutí
Protože jsem byla v Puertu počtvrté, věděla jsem, co od dovolené očekàvat a byla jsem naprosto spokojená. Městečko je velmi příjemné, s obchůdky a hospůdkami, krásné procházky i po okolí, vřele doporučuji. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Hotel Aquario je nižšī kategorie, ale má rozdílné možnosti ubytování. Od poměrnè luxusních, přes průměrné až po zcela nevyhovující. Nám se, bohužel, stalo, že nám byl přidělen pokoj v otřesné kvalitě. Malá tmavá ledová kobka, ušmudlané horní deky i přehozy, nechutná koupelna. Ihned jsme to na recepci reklamovali, bylo nám řečeno, že až druhý den nám pokoj vymění. Nechtěli jsme se nechat odbýt, ale bylo to neprűstřelné. A tak jsme strávily jednu z nejhorších nocí. Jednak nám byla strašná zima, nebyly tam náhradní deky, jednak jsme měly obavy, jak to druhý den dopadne, zkrátka jsme vūbec nespaly, navlečené v bundách. Druhý den ve 12 hodin jsme dostaly nový pokoj, se kterým jsme byly spokojené. I když žádný luxus, ale slušný průměr. Mám poněkud problém spát pod sice čistým prostěradlem, ale horní deky samozřejmè jsou použité. Úklid byl taky průměrný, spíše jen bylo ustláno, vynesený koš a občas vyměnėnē ručníky.To nám však nevadilo, v hotelu jsme trávily minimum času. Poučení, nenechat se odbýt, trvat na výměně pokoje, jinak kontaktovat delegáty. Náš delegát byl ochoten nám pomoci, pokud by to nedopadlo.

Strava
Měly jsme pouze snídani, nemám zájem se večer nacpávat. Snídaně byly velmi dobré, bohaté, párky, vejce na všechny způsoby, šunka, sýry, zelenina, ovoce, jogurty atd...Automaty na kávu, sladké pečivo, bez výhrad.

Viz ubytování

Pláž
Hotel je v kopci, nám to však vyhovovalo, hned dopoledne jsme měly příjemnou procházku asi 2 km na pláž.. Pro imobilní lidi nevhodné. Pláž se sopečným pískem nám vyhovuje, neulpívá tak na těle, nemáte ho všude jako klasický žlutý. Jsou to vlastně drobounké kamínky. Voda v Atlantiku je vždy chladná, na delší plavání jen pro otrlé povahy. Občas jsme pro plavání využily příjemný hotelový bazén.

Soňa Grundová, 05.03.2020, Datum pobytu: 21.2. - 2.3.2020
Oblast: Kanárské ostrovy Kanárské ostrovy, Tenerife, Hotel: Globales Acuario

Celkem: 9,8 Luxusní dovolená na krásném místě,

• 10 Ubytování
  • 10 Strava
  • 10 Cena

Celkové shrnutí
Luxusní dovolená na krásném místě, Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Pokoj v 9 patře měl skvělý výhled. v rezortu je vyhřívaný bazén.

Strava
Opravdu velký výběr, každý den jiný druh kuchyně, španělská,indická, mexická, atd.

Služby hotelu
Milý, usměvavý a nápomocný perzonál. Barmani byli skvělí.

Pláž
Pláž vzdálená 200m od hotelu je menší , ale o 200m dále je krásná prostorná pláž dlouhá přes kilometr.

Skvelá na běhání a procházky. Lidí na ní bylo málo.

Martin L., 05.03.2020, Datum pobytu: 24.2. - 2.3.2020
Oblast: Kanárské ostrovy Kanárské ostrovy, Tenerife, Hotel: Be Live La Niña

Byla tato recenze užitečná? Ano (0) Ne (0)

Celkem: 7 Pozitivní dojem z hotelu a personálu převažuje. Hezké pláže v okolí nečekejte, ale vynahradí to přírodní bazének v blízkosti hotelu,...

• 6,5 Ubytování
  • 9 Strava
  • 6 Okolí
  • 7 Cena

Celkové shrnutí
Pozitivní dojem z hotelu a personálu převažuje. Hezké pláže v okolí nečekejte, ale vynahradí to přírodní bazének v blízkosti hotelu, který plní voda z oceánu. Krásný výhled na útesy vám zvedne náladu. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Jde vidět, že byly pokoje zrekonstruovány. Moderní vybavení ložnice i obývacího pokoje. Koupelna by zasloužila více péče. Co nám opravdu vadilo, byli pro nás neznámí, malí brouci (něco jako naše mušky, ale nelétali), kteří semtam lozili v obývacím pokoji (po podlaze, stolech) a koupelně. Na žádost pokojské za nějaké to všimné, nám podlahu vytřela saponátem, ale za dva dny tam byli zase:/...stačilo by se možná věnovat pečlivěji úklidu (již jsme psali hodnocení přímo do hotelu).

V neděli se pokoje neuklízí, pouze po hostech, kteří odjeli. V případě potřeby čehokoliv, Vám ráda pomůže recepce.

Strava
Využili jsme all inclusive a strava byla na hotelu to nejlepší. Pestrý výběr různých jídel, tématické večeře (přidali ke klasické rautové večeři Fondue, různé druhy připravených tapas,...). Nepodařilo se nám za ten týden ochutnat všechno. Vegetariáni měli také svůj koutek s těstovinami, paellou, různé druhy ryb, čerstvá zelenina.....Kuchaři před Vámi chystali některé pokrmy (ráno vajíčka dle libosti, sendviče, lívance, na oběd a večeře různé druhy mas a ryb). Z nápojů bylo na výběr od piva, přes nealko točené limonády, džusy až po výbornou sangríu, což Vám také natočili na jednom z barů u bazénu.

Služby hotelu
Využili jsme pouze trezor ze služeb v hotelu za 10 eurový depozit.

Pláž
Byli jsme v místě, které nebylo až tak frekventované turisty, únor to možná podtrhl, ale ani v našem městě nebylo moc možností zajít si na pláž (byly tam dvě menší), což nám nevadilo, půjčili jsme si auto a měli možnost si zajet kamkoli...

František P., 02.03.2020, Datum pobytu: 20.2. - 28.2.2020
Oblast: Kanárské ostrovy Kanárské ostrovy, Tenerife, Hotel: Globales Tamaimo Tropical

Byla tato recenze užitečná? Ano (0) Ne (0)

Celkem: 9,6 Dovolená OK. I když jsme zažili písečnou bouři s devastujícími vlivy na přírodu a první případ koronaviru na Tenerife ( ne v našem...

• 10 Ubytování
  • 10 Strava
  • 9 Cena

Celkové shrnutí
Dovolená OK. I když jsme zažili písečnou bouři s devastujícími vlivy na přírodu a první případ koronaviru na Tenerife ( ne v našem hotelu), vše jsme zvládli a pobyt byl pro nás i děti velmi hezký. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
V tomto hotelu jsme byli již potřetí, ubytování dobré, pokoje čisté, denní úklid. K dispozici za poplatek tresor a WIFI. Myslím si, že zrovna poplatek za WIFI s využitím na pokoji je už trochu mimo reál, v době boomu IT.

Strava
Strava chutná, rozmanitá. Dostatek ovoce i zeleninových salátů. No a "sladké tečky" po jídle..... to byla mńamka.

Služby hotelu
Vzhledem k počasí jsme v hotelu využili skoro denně i vnitřní bazén a výřivku. Dobré je zaplatit si vstup na celou dobu pobytu, je to výhodnější než jednotlivé vstupy a navštívit vnitřní bazén pak můžete kdykoliv.

Pláž
Pláž byla cca 2 minuty od hotelu. Krásná, pro nás nezvyklá pláž s lávovým černým pískem.

Hana Klempová, 02.03.2020, Datum pobytu: 21.2. - 28.2.2020
Oblast: Kanárské ostrovy Kanárské ostrovy, Tenerife, Hotel: Gran Hotel Turquesa Playa