Pokud máte podezření na protiprávní jednání, ke kterému dochází ve společnosti Invia, máte možnost jej oznámit. Doporučujeme přednostní využití vnitřního oznamovacího systému.
Nejkratší čekací dobu garantujeme před 9. hodinou ranní a po 17. hodině odpolední. Mimo hlavní sezonu ale obvykle nebudete čekat na spojení dlouho ani mezi těmito časy.
Vaše radost začíná u nás!
Naši odborníci již pomohli více než 3 500 000 zákazníků vycestovat do celého světa. Podívejte se, co o nás říkají:
Vážená paní Kotásková, ráda bych Vám touto cestou vyjádřila upřímné poděkování a pochvalu za Vaši naprosto profesionální a zároveň lidsky vstřícnou pomoc při výběru a zajištění mého zájezdu. Vaše ochota, trpělivost a rychlé reakce na mé dotazy mě velmi mile překvapily. V dnešní době není
samozřejmostí narazit na někoho, kdo svou práci vykonává s takovým nasazením, pečlivostí a úsměvem – byť jen virtuálním. Díky Vám jsem se cítila jako skutečně vážený klient, a celý proces rezervace byl díky Vaší podpoře hladký a bez stresu. Vaše služby jsou pro CK Invia skutečným přínosem a věřím, že nejsem jediná, kdo si toho všiml. Přeji Vám mnoho dalších spokojených klientů a osobní i profesní úspěchy.
Rád bych touto cestou vyjádřil takřka naprostou spokojenost s prací pana Jana Strnada. Ohromně mi pomohl s výběrem dovolené, vše zařídil naprosto skvěle a hlavně s velice lidským přístupem.
Jedinou "vadou" na kráse bylo, že následně pracoval i během své dovolené a nedal si říct, aby se na vše
vykašlal, užíval volna a ozval se, až bude zpět v procesu! :)
Vážená paní Neradilová,
ráda bych touto cestou vyjádřila svou velkou spokojenost a poděkování za přístup Vašeho zaměstnance, paní Kateřiny Bajkalov, se kterou jsem měla možnost jednat při výběru své dovolené.
Její ochota, vlídnost a vstřícnost výrazně přispěly k tomu, že jsem se cítila jako
skutečně vážený klient. Díky jejímu profesionálnímu a zároveň lidskému přístupu se pro mě celý proces výběru zájezdu stal příjemnou záležitostí.
Velmi si cením nejen odborných znalostí, ale především ochoty hledat řešení na míru a snahy vyjít vstříc i při složitějších požadavcích. Takový přístup je podle mého názoru výjimečný a zaslouží si uznání.
Děkuji Vám, že máte ve svém týmu takového člověka. Je to skvělá vizitka Vaší cestovní kanceláře.
Dobrý den, pane Nováku,
ráda bych touto cestou ještě jednou poděkovala Vaší milé spolupracovnici pí. MICHAELE BARTEJSOVÉ a zároveň Vám dala na vědomí, jak skvělou kolegyni máte ve Vašem oddělení.
Věnovala se nám několik týdnů, vždy podávala bezchybné informace, sdělovala novinky apod., zkrátka
měla s námi poměrně dost práce. S manželem jsme senioři, kolem 75 let a nakonec jsme po delším zařizování a vyřizování od všeho odstoupili.
Vím, že nám věnovala hodně času a tak bychom byli rádi, kdybyste i Vy vzali na zřetel její kvality a empatii a abyste zohlednili její práci. Není to zcela běžné chování lidí v dnešní době, jedná se o velice šikovnou a rychlou spolupracovnici. Firmě dělá jen tu nejlepší reklamu.
Hezký den, pane Mahousku,
chtěla bych Vám aspoň touto cestou moc poděkovat za nabídku super dovolené, kterou jsme si moc užili, společně s manželem.
I když nám dva dny z týdne počasí nepřálo, nic nám nebránilo tomu, abychom je využili jinak než obvykle. Váš profesionální přístup, milé a
bezproblémové jednání mě utvrdilo v tom, že mi nic nebude bránit se na Vás znovu, pravděpodobně v měsíci září obrátít s prosbou výběru naší druhé zahraniční dovolené.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme hodně spokojených klientů.
Cestujte s nejlepším expertem na cestovní ruch na trhu
Nejširší nabídka
Velký výběr zájezdů od tuzemských i zahraničních CK na jednom místě. Dovolenou můžete koupit online, po telefonu i na pobočce. V případě zájezdů zahraničních CK nabízíme náš servis Invia Care