Invia sleduje vaše chování na webu, provádí personalizaci obsahu a zobrazuje vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutí na tlačítko „Rozumím“ nebo kamkoliv mimo toto oznámení beze změny nastavení vnímáme jako udělení souhlasu také s využíváním cookies a předáním údajů o vašem chování na webu reklamním a sociálním sítím pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci, cookies a předávání můžete kdykoli vypnout v Nastavení soukromí. Zjistit více informací o ochraně soukromí.

Rozumím

Chorvatsko - Vodice Chorvatsko

• Popis

Toto malebné, nepříliš velké městečko s 5 000 obyvateli se rozkládá 11 km severozápadně od Šibeníku, při Jadranské magistrále. Je typické svými vzrostlými palmami, které zde vysazují sami občané v rámci zkrášlení svého města. Ve Vodicích najdeme dvě hlavní hotelová střediska - na poloostrůvku Punta a kolem hotelů Imperial a Olympia. V minulosti městu dařilo odolávat dobyvačným útokům z turecké strany, a to hlavně díky mohutným a pevným hradbám. Dnes jsou z této pýchy dochovány pouze zbytky, za povšimnutí stojí třípatrová obranná Čarićova věž ze 16. století, která se nachází nedaleko kostela Nalezení sv. Kříže přímo v centru města.
    Vychutnejte si přepychovou koupel na známé oblázkové a upravené Modré pláži, která je v oblasti hotelů Olympia a Imperial vybavena i tobogánem a různými sportovišti. Stinný úkryt před sluncem poskytují piniové háje, divoce rostoucí všude okolo. Jako tradičně v každém přímořském letovisku, i ve Vodicích se daří vodním sportům, windsurfingu, jachtingu a vodním lyžím. Pěkný sportovní výkon je také cyklistický výlet na kopec Okit, odkud vás okouzlí nádherný výhled na celé široké okolí. V těsné blízkosti vrcholku se nalézá zvláštnost Rašina bunja, stavba velmi podobná těm, kteří zde stavěli prapůvodní ilyrští obyvatelé. Archeologicky velmi významná je také lokalita Prižba, se zakonzervovaným antickým komplexem dvou bazilik ze 6. století.

Ovšem také večer je zde vždycky co dělat. Hudba, barevná světla a všudypřítomná přátelská atmosféra lákají k návštěvě některé z diskoték, barů nebo kasin. Mezi nejproslulejší kluby patří Hacienda, kde pokaždé narazíte na velmi bohatý program.

• Vzdálenost

855

Nejnovější recenze Chorvatsko - Vodice

Celkem: 6,2 Když nebudu přihlížet na ubytování a dopravu,tak celkem fajn dovolená za dobrý peníze Největší výtku mám k dopravě!! Ta byla opravdu...

• 4 Ubytování
  • 7 Okolí
  • 6 Cena

Celkové shrnutí

Největší výtku mám k dopravě!! Ta byla opravdu příšerná!!

Nejdříve odjezd...tak než jsme se poskladali a každý našel svůj autobus tak uběhlo 1,5 hod.

Byli jsme ale radi ze přijel opravdu hezky dvoupatrovy autobus. Naše radost ale netrvala dlouho. Když jsme dorazili do Brna tak jsme si museli vyndat věci a přemístit do jiného autobusu!! To byla naprostá hrůza! Tolik věci a to nemluvím a lidech kteří cestovali s dětmi. Museli vse vyndat a zase dat do jiného autobusu!! Na nádraží na nas čekali autobusy s číslem,někdo číslo měl a někdo ne!! No hrůza. Nakonec když jsme se usedli v autobuse tak jsme začali poslouchat dva řidiče jak se baví. Protože jsme měli mista hned za ridicema tak jsme se nestačili divit!! Řidiči jeli tímto autobusem poprvé!! Přímo před námi zkoušeli kde co autobus má..kde jsou sterace a kde tlačítka na otvírání dveri atd...měla jsem co dělat abych udržela přítele v klidu :(

Na zpáteční cestu jsme dostali jiné řidiče,kteří byli super a už nam ani nevadilo ze autobus byl zepředu nabourany!!!! Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Tak to bylo nejhorší. Musím ale říct ze vždy bylo čisto a uklizeno. Určitě doporučuji si vzít něco na komáry do elektřiny. Jinak bez klimatizace a bez lednice,což považuji za velký nedostatek. Nebylo kam si dat pití

Strava
Strava byla naprosto skvělá. Opravdu byla pestrá a různá. Líbilo se mi ze snídat se dalo i na balkoně kde byl hezky výhled. Přítel je opravdu velký jedlik a stravu si vychvaloval

Celkem dobrý. Žádný problem

Pláž
Pláže byli čisté a upravené. Našli jsme i betonové pláže odkud se krásně po schodech dalo sejít přímo do vody. Lehátka jsou za poplatek

Anonym, 05.10.2018, Datum pobytu: 24.8. - 2.9.2018
Oblast: Chorvatsko Chorvatsko, Vodice, Hotel: Vily hotelu Imperial

Celkem: 9,3 Po sezóně, klid, slunečno, teplé moře....spokojená

• 8,5 Ubytování

Celkové shrnutí
Po sezóně, klid, slunečno, teplé moře....spokojená Zobrazit celou recenzi

Eva Matějková, 02.10.2018, Datum pobytu: 25.9. - 29.9.2018
Oblast: Chorvatsko Chorvatsko, Vodice, Hotel: Apartmány Dalmacija

Byla tato recenze užitečná? Ano (0) Ne (0)

Celkem: 7,6 Hotel potrebuje pár oprav, ale inak udržiavaná čistota. More blízko, personál milý. Deťom sa veľmi páčilo.

• 7 Ubytování
  • 8 Strava
  • 8 Okolí
  • 8 Cena

Celkové shrnutí
Hotel potrebuje pár oprav, ale inak udržiavaná čistota.

More blízko, personál milý. Deťom sa veľmi páčilo. Zobrazit celou recenzi

Silvia P., 01.10.2018, Datum pobytu: 18.8. - 25.8.2018
Oblast: Chorvatsko Chorvatsko, Vodice, Hotel: Punta

Byla tato recenze užitečná? Ano (0) Ne (0)

Celkem: 9 Celkový dojem z dovolené je velmi pozitivní, až na cestu zpět. Tento zájezd byl organizovám Českým kormidlem, a cesta zpět byla...

• 7,5 Ubytování

Celkové shrnutí
Celkový dojem z dovolené je velmi pozitivní, až na cestu zpět.

Tento zájezd byl organizovám Českým kormidlem, a cesta zpět byla naprosto otřesná. Cesta tam byla super ( málo lidí v autobuse, cesta rychlá - vyjeli jsme ve 21.00 a byli jsme na místě další den v 7.15, a jeli jsme s výbornými a moc příjemnými řidiči, nebyl s nimi žádný problém.

Cesta zpět - vyjeli jsme ve 22.00, a přijeli do brna až v 11.00. Dělali se velmi dlouhé přestávky - až 45 minut - přitom stačilo jen 20 minut na záchod pro všechny. Dále 60 km před brnem jsme zastavili na benzínce, kde nám bylo řečeno, že musíme čekat na autobus z itálie a musíme počkat 45 minut a pak vyjedeme, toto se stalo cca 9.00. Pánové řidiči byli upozornění, že některým jede vlak v 11.00 či o něco dříve. Pánové byli velmi nepříjemní. Nás jako zákazníky a klienty nezajímá nějaký jiný autobus z Itálie, nevidím důvod, proč bychom měli na něco čekat. Nicméně vyjeli jsme v 9.55 a místo, abychom jeli podálnici přímo do brna, aby ti co potřebují stihnout vlak, tak nás pánové vezli nějakými vesnicema (asi schválně) a když jsme dojeli zpět na dálnici, opět jsme stavěli na benzínce - tentokrát aby načerpali benzín - to bylo v 10.30, tam řekli, že zde budeme stát asi 10 - 15 minut. Tak to už jsme byli všichni naštvaní. Vyjeli jsme v 10.45 z benzínky, a pánové jeli dost pomalým tempem, ta k, že jsme v 11.00 zastavili na autobusovém nádraží v Brně. My osobně jsme byli a stále jsme velmi naštvaní, jelikož se toto nedělá, nevidím důvod, proč bychom, měli snášet takové chování řidičů a absolutní bezohlednost této cestovní kanceláře, když plánovala náš návrat. Nám měl jet vlak v 11.00 a bohužel jsme museli čekat další 2 hodiny a další vlakové spojení a dojeli jsme domů až kolem 18.00 - místo v 15.00. Vše, co jsme měli naplánované, jsme museli zrušit a udělalo nám dost problém v naší práci!!!!! Je to opravdu nehorázné !

Příště pojedeme s jinou cestovkou a kde uvidíme české kormidlo - okamžitě se mu vyhneme. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Měli jsme být ubytování v pokoji s polopenzí. V tomto pokoji však byla jen klimatizace a lednice. Nebyla zde televize, ani rychlovarná konvice, na uvaření kávy, žádné vybavení. Požádali jsme pana delegáta Pana Holuba a jeho manželku zda bychom mohli dostat jiný pokoj, kde by byla konvice a televize. Delegáti i majitelka penzionu nám mimořádně vyšli vztříc a dostali jsme za poplatek 20 Euro snad nejlepší pokoj, který tam měli. Byla tam koupelna (sprchový kout a záchod), kuchyňská linka s vybavením vč. konvice, pohovka, stůl se židlemi, manželská postel, televize, balkon s krásnými křesly a stolkem, a dále klimatizace a lednice. Naprostá dokonalost. Jen maličkost - internet wifi jsme chytili jen v pokoji u stolu, jinde signál na internet nebyl. Jinak naprostá dokonalost. Za to si delegáti, manželé Holubovi a majitelka hotelu zasluhují náš velký dík.

Strava
Snídaně ve formě bufetu - každý den stejná nabídka, až poslední den byly naprosté skvělé croissanty. Večeře - byly skvělé - polévka, hlavní jídlo, dezert či ovoce (potom jsme již byli domluveni pouze na ovoce, jelikož, jsme dezert nemohli už sníst, bylo toho jídla hodně :-) - jinak večeře opravdu skvělé až jste si zvykli - vždy podávané na chorvatský způsob, vybírat jsme mohli ze dvou meny. Takže naprostá spokojenost, a nové poznání nové kuchyně.

Služby hotelu
Služby hotelů - kromě wifi, jsme měli k dispozici bazén, gril, pození u grilu (bazénu). Naprostá dokonalost.

Pláž
Voda byla skvělá a teplá, na pláži hodně odpadků - plastové láhve, víčka od všeho možného, strašně moc nedopalků od cigaret. Byli jsme proto většinou tam, kde si nikdo netroufl (větší vlny, špatný přístup do moře - tam takový nepořádek nebyl) a hlavně se tam dalo krásně šnorchlovat.

Roman Šenkeřík, 26.09.2018, Datum pobytu: 14.9. - 23.9.2018
Oblast: Chorvatsko Chorvatsko, Vodice, Hotel: Vila Ruža

Byla tato recenze užitečná? Ano (0) Ne (0)

Celkem: 9,4 Jsme velmi spokojení, výborné prostředí pro starší generaci a pro rodiny s dětmi.

• 8,5 Ubytování

Celkové shrnutí
Jsme velmi spokojení, výborné prostředí pro starší generaci a pro rodiny s dětmi. Zobrazit celou recenzi

Ubytování
Pokoje tak akorát, vadilo nám, že se dalo sedět jen na postelích, ale vše nahradil balkón.

Strava
Strava neměla chybu. Jsme velmi spokojeni.

Bez výhrad.

Pláž
Byli jsme mile překvapení, písek a betonová plata....super!

Barbara S., 25.09.2018, Datum pobytu: 15.9. - 22.9.2018
Oblast: Chorvatsko Chorvatsko, Vodice, Hotel: Punta

Byla tato recenze užitečná? Ano (1) Ne (0)