Péče o zákazníky

Nebyl zájezd podle vašich představ? Kde si stěžovat na prodejce nebo leteckou společnost?

Rozdíl mezi CK a CA Invia

Cestovní kancelář je podnikatel, který je na základě koncese oprávněn organizovat, nabízet a prodávat zájezdy.

Cestovní agentura (Invia) je naproti tomu podnikatel, který je na základě ohlášení volné živnosti oprávněn nabízet, prodávat a zprostředkovávat prodej jednotlivých služeb cestovního ruchu (např. zabezpečení dopravy, ubytování, stravování, průvodcovských služeb apod.) a organizovat, nabízet a zprostředkovávat prodej kombinací jednotlivých služeb cestovního ruchu, vyjma prodeje zájezdů coby zákonem definovaných kombinací jednotlivých služeb cestovního ruchu (k pojmu zájezdu viz § 2522 zákona č. 89/2012 Sb.).

Nejste spokojeni s průběhem vaší dovolené?

Případné reklamace zájezdu či služeb společnost Invia doporučuje řešit na místě pobytu s delegátem pořadatele zájezdu nebo na recepci ubytovacího zařízení, aby mohly být vady ihned odstraněny či napraveny delegátem pořadatele zájezdu, ubytovacím zařízením atp. Společnost Invia doporučuje pro vyřízení reklamace nechat si reklamované skutečnosti potvrdit písemně podpisem zástupce pořadatele zájezdu či ubytovacího zařízení. Též bývá k dispozici zákazníkovi non-stop telefonní linka pořadatele zájezdu.
Pokud se rozhodnete reklamovat zájezd či jinou poskytnutou službu až po ukončení zájezdu, je třeba reklamaci zaslat bez zbytečného odkladu. Reklamaci může zákazník rovněž sdělit na jakékoliv pobočce Invia i ústně, o tomto sdělení bude odpovědným pracovníkem vypracován záznam, který bude zaslán pořádající CK; záznam je zákazník povinen podepsat.

Můžete se také obrátit na na klientskyservis@invia.cz nebo na naše callcentrum 226 000 622.

Nejste spokojeni s jednáním prodejce?

Obraťte se na klientskyservis@invia.cz nebo se na našem callcentru 226 000 622 můžete nechat spojit s nadřízeným daného prodejce.