Koronavirus

Kam můžete aktuálně vycestovat a za jakých podmínek? Co všechno kryje speciální cestovní pojištění? A jak je to se stornem? Máme pro vás odpovědi na vše, co potřebujete vědět o koronaviru v souvislosti s vaší dovolenou.

Pokud máte cestovní pojištění a onemocníte covid-19, můžete na pojišťovně nárokovat případné stornopoplatky. Rozhodně doporučujeme se před každou cestou do zahraničí pojistit a ušetřit tak za stornopoplatky.

Pokud máte cestovní pojištění a vyjde vám pozitivní test na covid-19, můžete na pojišťovně nárokovat případné stornopoplatky. Rozhodně doporučujeme se před každou cestou do zahraničí pojistit a ušetřit tak za stornopoplatky.

Storno dovolené

Jak na stornování zájezdu? Na co máte nárok?

Zájezd můžete stornovat kdykoliv po uzavření smlouvy až do dne odjezdu. Dovolujeme si vás upozornit, že storno poplatky se mohou navyšovat dle počtu dní, které zbývají do odjezdu na dovolenou. Storno podmínky jsou vždy uvedené ve všeobecných obchodních podmínkách pořádající cestovní kanceláře, které jste obdrželi společně s platební e-mailem.

Odstoupení od Smlouvy (storno) musí být provedeno výhradně písemnou formou a zasláno buď na adresu odstoupeni@invia.cz, anebo se obraťte na našeho prodejce, který s vámi zájezd zařizoval. Jméno a kontakt máte pravděpodobně ve svém e-mailu nebo v uzavřené smlouvě. Pokud jste zájezd objednávali na pobočce, můžete si najít telefon a další kontakty v seznamu poboček Invia. Storno je nutné podat v pracovní době dané pobočky.

Pokud je důvodem storna koronavirus, přečtěte si prosím sekci často kladené otázky spojené s koronavirem.

Pokud se rozhodnete na zájezd nenastoupit a nikomu to neoznámíte, tak mohou cestovní kanceláři vznikat zbytečné náklady. Pravděpodobně se po vás také bude v den začátku dovolené shánět. Navíc i vy se tím připravíte o možnost získat zpět své peníze.

Na to nelze jednoduše odpovědět, protože záleží na mnoha okolnostech. V běžné situaci platí standardní obchodní podmínky cestovních kanceláří a pojištění, tyto podmínky se ale u každé cestovní kanceláře liší. Konkrétní storno podmínky proto hledejte přímo u pořádající cestovní kanceláře – jméno najdete na vaší cestovní smlouvě.

Cestovní agentura Invia je v roli zprostředkovatele zájezdu, a proto je důležité podat písemnou žádost na storno s předstihem několika dnů. Rozhodující je čas doručení žádosti pořádající cestovní kanceláři.