Storno dovolené

Jak na stornování zájezdu? Na co máte nárok? Aktuální informace k 13. 3. 2020.

Důležité upozornění

Vzhledem k nařízení vlády omezení pohybu občanů z/do České republiky, které je platné od 16. 3. 2020, dochází k hromadnému rušení zájezdů. Naše call centrum je momentálně přetížené. Prosíme vás tedy o trpělivost.

Pokud máte zakoupený zájezd s odjezdem do konce března, tj. do 31. 3. 2020, prosíme vás o strpení – naši prodejci vás budou kontaktovat nejpozději jeden den před plánovaným datem odletu.

V případě, že na dovolenou odjíždíte později, tj. nástup máte od 1. 4. 2020 dále, vyplňte prosím ⚠️ tento formulář. Naši prodejci se vám ozvou co nejdříve.

Aktuální situace se rychle mění a informace na této stránce mohou velmi rychle zastarávat. Berte prosím na vědomí, že informace na této stránce jsou aktuální k 13.3.2020 – 17:00 a mohlo dojít ke změně.

Kdy mohu stornovat zájezd?

V běžné situaci můžete stornovat zájezd kdykoliv po uzavření smlouvy. Nikdo vás nemůže nutit nastoupit na zájezd, pokud vy sami nechcete nebo nemůžete odjet. V krizové situaci, kdy jsou uzavřeny hranice, vám cestovní kancelář pravděpodobně dříve či později zájezd zruší sama.

Jak stornovat zájezd?

Obraťte se na našeho prodejce, který s vámi zájezd zařizoval. Jméno a kontakt máte pravděpodobně ve svém e-mailu. Pokud jste zájezd objednávali na pobočce, můžete si najít telefon a další kontakty v seznamu poboček Invia.

Pokud máte zakoupený zájezd s odjezdem do konce března, tj. do 31. 3. 2020, prosíme vás o strpení – naši prodejci vás budou kontaktovat nejpozději jeden den před plánovaným datem odletu.

V případě, že na dovolenou odjíždíte později, tj. nástup máte od 1. 4. 2020 dále, vyplňte prosím ⚠️ tento formulář. Naši prodejci se vám ozvou co nejdříve.

Koronavirus a storno

Pokud je důvodem storna koronavirus, přečtěte si prosím sekci často kladené otázky a obsáhlý článek v našem magazínu.

S našimi prodejci se nejrychleji spojíte pomocí ⚠️tohoto formuláře. Kontaktovat vás budou hned, jakmile to bude možné.

Proč byste měli provést oficiální storno?

Pokud se rozhodnete na zájezd nenastoupit a nikomu to neoznámíte, tak mohou cestovní kanceláři vznikat zbytečné náklady. Pravděpodobně se po vás také bude v den začátku dovolené shánět. Navíc i vy se tím připravíte o možnost získat zpět své peníze.

Od kdy je platné podání žádosti na storno zájezdu?

Cestovní agentura Invia je v roli zprostředkovatele zájezdu, a proto je důležité podat písemnou žádost na storno s předstihem několika dnů. Rozhodující je čas doručení žádosti pořádající cestovní kanceláři.

Dostanu zpět své peníze?

Na to nelze jednoduše odpovědět, protože záleží na mnoha okolnostech. V běžné situaci platí standardní obchodní podmínky cestovních kanceláří a pojištění, tyto podmínky se ale u každé cestovní kanceláře liší. Konkrétní storno podmínky proto hledejte přímo u pořádající cestovní kanceláře – jméno najdete na vaší cestovní smlouvě.