Vedení společnosti

Dbáme na poskytování spolehlivých a kvalitních služeb, které splní očekávání našich zákazníků. Snažíme se pracovat transparentně a efektivně, chceme být stabilním a důvěryhodným partnerem jak pro naše stávající zákazníky a partnery, tak pro nové klienty či zájemce o spolupráci.

Radek Šafařík, Product Manager

Radek Šafařík působí v Invii od srpna roku 2005. V minulosti působil na pozici ředitele cestovní agentury, nyní se však věnuje spolupráci s obchodními partnery společnosti Invia a to jak s cestovními kancelářemi tak frenčízovými partnery, má na starosti oddělení Data Entry a je také jednatelem maďarské a polské dcery společnosti Invia.cz, a.s. (Invia.hu Kft., Invia.pl Sp. Z.o.o.). Radek vystudoval obor cestovní ruch, není proto divu, že pracuje právě pro společnost Invia a že mezi jeho záliby patří zejména cestování a lyžování.

  


Michal Tůma, Marketing Manager

Michal Tůma působí v Invii od roku 2004 na pozici marketingového ředitele. Vybudoval marketingové oddělení a významně se podílel na strategii společnosti. Na online marketingu ho nejvíce baví jeho měřitelnost, interaktivita, flexibilita a novinky, které se v oboru prakticky nonstop objevují. Michal vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor mezinárodní obchod a komerční komunikace. Kariéru v cestovním ruchu zahájil už při studiích, kdy pracoval několik let na recepci v hotelovém resortu v USA. Michal má rád dobré jídlo a ve volném čase hraje golf.

 

Jakub Eliáš, Franchising Manager

Do Invia Jakub nastoupil v roce 2006, kde se od té doby stará o síť poboček Invia formou franchisingu. Své cenné zkušenosti z oblasti cestovního ruchu získal jako redaktor odborného časopisu. Následně Kuba pracoval pro velkou i malou českou cestovní kancelář.

Jakub má rád přírodu, není proto divu, že doma chová několik zvířat. Kromě nich má rád i jízdu na motorce a vaření. Chvíle volna tráví nejčastěji na chatě se svou rodinou.

 

Aleš Kašparec, Sales Manager

Aleš Kašparec působí ve společnosti od samého začátku. Má za sebou práci na juniorských obchodních pozicích leasingové společnosti CAC leasing, a.s. V roce 2002 zamířil do oboru cestovního ruchu jako zástupce cestovní kanceláře v Chorvatsku. Tříletý pracovní pobyt se v roce 2004 proměnil ve spolupráci s CA Mojedovolena.cz (později Invia). V současnosti zastává pozici vedoucího prodeje, řídí brněnské callcentrum a dohlíží na české a zahraniční pobočky společnosti. Je zodpovědný za tvorbu, implementaci a kontrolu prodejních procesů, vedoucích k zefektivňování aktivit operátora. Cestování je Alešovým koníčkem a pokud ho nepotkáte s batohem na jiném kontinentu, rád se plaví na moři. Aleš je ženatý a svoje 2 děti chce naučit kurzu přežití. 

Irena Tůmová, HR Manager

Od roku 2007 působí Irena jako HR Managerka společnosti Invia.cz, a.s. Odpovídá tedy za úspešný recruitment společnosti, za pracovně-právní problematiku a také za vzdělávání a personální management. Odborné znalosti Irena získala během studia se zaměřením na obchodní právo, které zakončila získáním titulu MBA. Vede odborné přednášky z oblasti pracovně-právního poradentsví, recruitmentu a motivace zaměstnanců, které jsou určené především managerům a studentům personálního managementu. Zároveň je autorkou řady odborných článků, které se věnují zejména psychologii v rámci pracovně-právních vztahů. Před rokem 2007 působila na pozici tiskové mluvčí pro oblast Brno–venkov. 

Kateřina Macečková, Back Office Manager

Katka přišla do naší firmy teprve jako dvacetileté děvče v květnu 2005, i přesto už měla zkušenosti s předchozími zaměstnavateli a to v oboru bankovnictví a ve finančním poradenství. Při práci se také věnovala dálkovému studiu. Nejdříve se v Invii věnovala vedení rezervačního oddělení, postupně dostala na starost oddělení celé back office a práci spjatou s office problémy. Od dětství je Katčiným největším koníčkem studium cizích jazyků, poznávání jiných kultur, četba a cestování. Nyní preferuje zdravý životní styl a pravidelné sportování. Můžete ji potkat například v posilovně nebo při jachtingu. S chutí se potýká s novými výzvami a office problémy, každý den by pro ní měl být jedinečný. 

Jiří Šebela, Programmer Manager

Jiří Šebela nastoupil do Invie na podzim roku 2007. Má na starost vývoj a správnou funkci webu a prodejního systému. Po bohatých zkušenostech z automobilových, farmaceutických, bezpečnostních a sázkových společností se nyní pilně věnuje zájezdům. Jiří má rád dobré víno a je vlastníkem malého vinařství. Mezi jeho hobby patří také jachting.

 

 

Vilém Svoboda, IT Manager

Vilém Svoboda s Invií spolupracuje od roku 2004, tehdy ještě studoval ekonomii na VUT Brno. Rok pracoval externě a do pozice IT manager byl přijat ihned po složení státnic a dokončení školy v roce 2005. Před tím si příležitostně přivydělával prodejem a servisem počítačů a serverů a výstavbou počítačových sítí.

IT je nejen Vilémovým zaměstnáním, ale zároveň i jeho koníčkem a velmi rád se neustále učí nové věci v oboru. Také velmi rád cestuje a poznává cizí země a kultury. V neposlední řadě sleduje dění v automobilovém průmyslu.